Pictures

Laddade över en massa bilder till datorn nu. Bland annat korten från Köpenhamn och veckan i Värnamo.

Här kommer mina favoriter! :)

 

                      Kärlek

     
SöteLinus! Han är utan tvekan världens bästa Linus!

  
Jag och Tobias tog med alla barn till Apladalen och jag kom ut lite senare än alla andra och kunde inte se dom nånstans. Hittade dom till slut i bilen, där satt Linus och låtsaskörde och lyssnade på musik. Haha. Det var naturligtvis TokTobias som hittat på det. :) Det andra kortet är från Linus 3-årsdag när han precis har blåst ut ljusen på sin fina biltårta!  

     

Här är gulleRasmus. Han var lite krasslig under veckan när jag var nere så jag barnvaktade tillsammans med kusin Susanna och hennes lille Theo på fredagen!
Han är så söt när han sitter i soffan och lyssnar på sin favorit Justin Timberlake. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback