Du skämtar?

Tobias är på väg hem från denna veckans kurs. Fick ett mess nu.
Han måste på kurs till Stockholm hela nästa vecka. Trodde det var slut med resande nu ju.
Fullkomligt hatar att vara ensam här i förbannade Ludvika. Hatar att sova ensam. Hatar allt när jag är ensam.


Har dessutom massa i skolan nästa vecka så kan ju inte bara åka iväg sådär.
Hade kunnat åka hem men mamma har inget internet.

Fan.


Update.

Åker hem till mitt kära Småland och pluggar där. Tur att min kära syster och bror har internet.
Nu känns allt bra igen.
Tack min älskade Tobias för att du ville betala mina tågbiljetter. Vet inte vad jag hade gjort utan dig.
DU ÄR BÄST!!!! 
                              
                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback