En akuttid och ett stick i fingret senare....

Fick en akuttid hos en barnmorska när jag ringde dit. Slängde på mig kläder och cyklade iväg.
Mina värden var tydligen exemplariska. Blodtryck på 120/70 och HBvärde på 137. Säger inte mig så där mycket men jag litar på att det står rätt till.

Hon sa att en orsak till att jag mådde som jag gör var att jag är stressad. Det kan man lugnt påstå att jag är. Stressad för att jag ska börja jobba nästa vecka och plugga samtidigt. Hur ska detta sluta?

Ajaa, har klämt i mig en apelsin nu och mår lite bättre för tillfället.

                                                   
                                

Nu ska jag packa inför min och älsklingens minisemester.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Låter inte bra.
Försök att varva ner.
Ingen mår bra av stress!

Postat av: Nadja

Svårt att hitta rätt hus, här finns det mkt hus men alla är så jävla dyra som är till salu =( Vi vill inte heller ha ett stort hus... känns onödigt med kostnader osv

2008-04-30 @ 10:49:21
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback