Gäääsp

Halv sex blev det promenad igen. Skönt men det går ju inte förneka att man är väldigt trött innan man väl har kommit ut. ;)

Idag är det hemtenta som gäller. Ska försöka skriva så mycket som möjligt idag och ska sätta igång nu.
Kanske ta lite ledigt i eftermiddag då. Sitta i solen och ha det gott. :D

I helgen blir det inflyttningsfest här hemma. Först Laserdome och sen middag här.
Menyn är redan bestämd och Tobias har faktiskt varit delaktig för en gångs skull, kanske var det den där matlagningskvällen i Göteborg med
Mannerström som gjorde susen... ;)
Kollade igenom maten dom lagade där och det är inte riktigt saker som man har hemma varje dag. :)

Ska ladda över förra veckans kort till datorn sen och lägga upp här. Men det är som vanligt kort på världens bästa syskonbarn. Finns inget som kan göra mig så glad som syskonbarnen kan. Eller jo, Tobias, mamma och syskonen med tillbehör finns ju också med där på ett hörn. ;)

Nu: hemtenta.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag vill också ut och gå, avundsjuk. Jag orkar knappt skriva på datorn. Idag är det femte dagen med feber och nu börjar Frippe känna sig dålig. Stackars våra barn, det är inga muntergökar till föräldrar de har precis! Linus är i alla fall på sin älskade förskola idag.
Hälsningar Gnällsis

2008-04-22 @ 09:01:57
Postat av: Jess

Förlåt, lycka till med hemtentan så klart!!:)
Kram Egosis

2008-04-22 @ 11:17:07
Postat av: Malena

Jag är inte avis på er sjuklingar. Men ni får banne mej vara friska om en vecka när vi kommer ner och gör ett gästspel. ;) Kanske skönt för Linus att komma iväg då. Tack så mycket, börjar redan blir klar med den så det har faktiskt gått alldeles otroligt bra. Kan maila över allt till dig nångång när jag kommer ihåg det. Kram lillsis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback