Imorgon drar jag....

till Småland! Äntligen. Var längesen jag var hemma så länge.
Tobias och jag åt gudomligt god mat igår. Till förrätt blev det
detta.
Till huvudrätt blev det kokoskyckling. Den rätten blev jag mest nöjd med. Kokos och ingefära är en oslagbar kombination.
Till efterrätt blev det något så enkelt som Daimglass. :)

Idag blir det att vi äter rester från igår och sen åker Tobias iväg ikväll på sin kurs. Tror han ska hålla till här. Vilken lyx. ;)

Nu blir det mys med trött-Tobias innan vi skiljs åt igen.

/M

Kommentarer
Postat av: Jess

Hej!
I kväll ser vi fram emot besök. Du är så välkommen till Vaggeryd, smålands pärla som vi brukar säga;)
KRAM från storasyster

2008-04-15 @ 07:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback