Lista

Hittade denna hos Annawii.


Tre namn du går under:
1. Malena
2. Baby
3. Malle (Vilma och Toves version) :)

Tre saker som skrämmer dig:
1. Tanken på att något hemskt kan hända mina kära och nära.
2. Helt ärligt är jag livrädd för döden.
3. Kommer inte på något mer just nu.....

Tre saker du har på dig (just nu?):
1. Mjukisar
2. Morgonrock
3. En topp

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. Leona Lewis - Better in time
2. Leona Lewis - Angel
3. Live - All over you

Tre sanningar om dig:
1. Jag är otroligt omtänksam
2. Jag försöker leva i tänket att allt ordnar sig.
3. Jag kan definitivt inte leva utan Coca-cola.

Tre av dina intressen:
1. Träffa familjen, vill göra det mest hela tiden.
2. Matlagning. Letar ständigt efter nya recept.
3. Träffa vänner.

Tre saker du verkligen vill ha:
1. Cash. Nån frivillig som har lite över? ;)
2. En solresa tillsammans med Tobias.
3. En sommar med sol varenda dag. (Man kan ju alltid önska)

Tre människor du utmanar:
Bigsis, Frippe och Sofia.

Kommentarer
Postat av: Jess

Dagens tips!
http://www.family.se/vi/1063985.htm?ca=6_a

Hälsa mannen
Jessica, Frippe, Vilma, Tove, Linus

2008-04-24 @ 07:20:22
Postat av: Jess

Linus hoppas att Tobias ska få en ny helikopter!

2008-04-24 @ 07:35:18
Postat av: Malena

Haha, sötLinus. Han har redan fått en liten present men det var ingen helikopter även om jag tror att det är det enda han önskar sig. :)
Det första han sa när han fick presenten var att det var bättre än en papperslapp. Förstår inte alls vad han menar. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback