Nykär

Nu när Tobias är iväg känner jag den där starkta längtan som jag gjorde i början av vårt förhållande när vi bodde på varsitt håll.

Jag känner mig nykär och så fort jag får ett sms/mms av älsklingen så blir jag alldeles varm i hjärtat.
När man är sambo och när man har fullt upp med studier/jobb så blir det lätt att man tar varandra för givet. Man glömmer liksom bort det där som är det viktigaste...just VI. Jag och Tobias.
Jag älskar verkligen Tobias och kommer aldrig nånsin släppa honom.
Det är ju vi. Vi två. För alltid.


Du är mitt allt babe. Imorgon ses vi igen och det ska bli underbart mysigt.
Nu har vi hela helgen att umgås, promenera, laga god mat, titta på film och bara vara. :)


       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback