Plugg hela dagen lång

Massa plugg idag och jag ska snart sätta igång.
I eftermiddag ska jag och T åka och handla all mat till helgen. Har nästan ett helt A4 papper fullt med saker som ska inhandlas. Igår var vi på systemet och handlade sprit för 1000 kr. Ska man ha fest så ska man. ;)

Har sett att det har trillat in en och annan ny läsare (wohoo) och nyfiken som jag är vill jag veta vem ni är. Så kom igeeen nu och kommentera. ;)


Drömde förresten något så sjukt i natt. Tobias skulle iväg på jobbresa och för att jag skulle slippa vara ensam så skulle jag resa till Shanghai...eehh. Men mamma skulle skjutsa mig till flyget (hon kör inte ens bil) och flyget gick klockan åtta på morgonen och kvart i åtta stod mamma i duschen och jag skrek och skrek att hon skulle skynda sig för det tog ju två timmar att ta sig till flygplatsen. Haha.
Parallellt med denna drömmen drömde jag att jag och mamma gick på stan i Värnamo och hade alla Vilma, Tove och Linus med oss. Vi går över
Åbron ser då en massa människor och att det brinner i en kyrka på andra sidan bron. Helt plötsligt är Linus och Vilma borta och jag och mamma springer förtvivlat och letar. Jag får en känsla i kroppen som är allt annat än bra. Jag bara skriker och gråter. Jag får panik och efter en stund ser jag dom båda två igen.
När jag vaknade var jag fortfarande ledsen. Kändes så otroligt verkligt.
Det skulle vara det värsta som finns, att något av mina älskade syskonbarn försvinner. Kan inte ens tänka mig ett liv utan dom solstrålarna.

Nähä, nu ska jag försöka skaka av mig den drömmen och börja plugga.

Kommentarer
Postat av: Frippe

Jag skulle inte analysera den drömmen iaf. Sicko ;).

2008-04-25 @ 22:27:59
Postat av: katta

Jag pluggar till socionom :)
Åååå lät ju inte helt fel med det, vad blev det för smak på kaffet då??

Idag står grillning på schemat, måste ju passa på när det är så fint väder ;) Vad har du för helgplaner då?

kram!!"

Postat av: Malena

Frippe: Vaddårå? ;) Lät min dröm konstig så ska jag INTE berätta vad jag drömde inatt...

2008-04-28 @ 07:36:04
URL: http://mittliviludvika.blogg.se
Postat av: Teresa

Jag läser din blogg då och då. :)

2008-05-04 @ 21:13:25
Postat av: Malena

Teresa: Va kul att du har hittat hit! :)

2008-05-05 @ 17:04:51
URL: http://mittliviludvika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback