Smålandsbesök

I torsdags eftermiddag kom mamma, Vilma och Tove hit till Ludvika för ett helgbesök. Gud som jag hade längtat efter dom.

När jag hade mött dom vid tåget gick vi och åt på Åhlens sen vidare hem till oss för att lämna av väskor och annat.
Sen gick vi till stan igen för att handla mat tills Tobias kom hem på kvällen.

På fredagen gick alla utom Tobias till simhallen. Vilma och Tove badade och jag och mamma kollade på.



På kvällen gick vi till Coco Thai för att äta.

       
Myspys!

Lördagen spenderades i Västerås. Tog många kort men tar ju så lång tid att ladda upp alla så valde inte några från den dagen. I Västerås var vi på Busborgen och lekte och hade roligt.
Efter det gick Tobias med tjejerna till ToysRus och jag och Mamma gick till Ikea.
Köpte en massa bra saker till hemmet.
På kvällen myste vi och åt tacos. Somnade med Tove mellan mig och Tobias.

Söndagen inleddes med bus.
     
Mina favoritflickor. Jag gör vad som helst för er. Älskar er.

Vi gick till stadsparken och lekte.
  

Sen gjorde vi inte mer än att spela Dogz tillsammans på ps2, mysa i soffan med popcorn framför Skärgårdsdoktorn och annat roligt.

Längtade sjukt mycket efter er när jag varit och vinkat av er vid stationen.

Men imorgon får jag äntligen träffa Linus som jag knappt träffat sen jul och självklart storasyster med man.

Nu ska jag snart kolla på min favorit Per Moberg på TV4+. :)

Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Jess

Vilken lasagne!!!!!!!!! "dreglar"

2008-04-04 @ 19:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback