Plugg, plugg o plugg

Skolan.
Det är det enda som finns i mitt huvud just nu.
Eller ja, huset tar ju upp en hel del av mina tankar såklart.
Idag fick vi hem våra adressändrakort som vi ska skicka runt. :)
Känns mer verkligt nu än innan.
Den första helgen vi har flyttat in kommer dessutom storebror med familj hit samtidigt som Tobias pappa kommer ner från norr.
Det känns nästan lika roligt bara det.
Dom har ju aldrig träffats och kommer säkerligen inte att göra det så ofta i framtiden heller eftersom det trots allt skiljer 100 mil på våra familjer.

Det som däremot inte känns alls bra det är att vi hade sagt till systeryster att vi mer än gärna skulle komma och ta hand om deras kids när dom åker till Paris.
Men nu visar det sig att det är samma helg som storebror och svärfar kommer hit.
Mamma ska ställa upp som barnvakt. Men känner ändå att jag skulle vilja dela på mig just för att jag och Tobias älskar att vara med Vaggerydkidsen.
Skit också att allt ska hända samtidigt.
Sorry syster!

Nä, nu kom jag helt av mig från det jag tänkte skriva om. 
Men det får vi ta en annan gång. :)
Erkänn att ni knappt kan vänta på nästa uppdatering. Haha.

/M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback