Plugga

Skolan drar igång på torsdag och redan nu har jag en massa att göra. Satt och skrev igår innan jag skulle lägga mig. Känns lite konstigt. Har ju knappt inte ens sett en bok sen 2004 när jag gick på gymnasiet.
Men man får inga fasta jobb om man inte har en utbildning och det är ju trots allt bara 3,5 år av mitt liv som det gäller. :)
Hoppas nu bara innerligt att man det är någon mer i från Ludvika som ska börja samma kurs som mig.

Nu ska jag sätta igång med allt som ska göras. Bibblan, ringa förskolor och fortsätta skriva på det jag började med igår.


Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Nadja

Oj va läskigt att äta p-piller då, jag hoppas att provet går bra iaf och att de visar att du inte har risk för proppar! va kul att ni har köpt hus, vi letar efter hus men har precis börjat :D Vad blev de för sorts hus då, är de stort?

Postat av: Nadja

det låter ju helt perfekt de ni har hittat! =) Husen är ganska dyra här, om man vill ha ett hus på ca 4-5 rum och kök mellan 110-150 kvm så kostar dom ca 1,700,000 så de är ganska mkt pengar :S Vi leter ngt får helst 1,300,000 och de finns några men inte så många (då ligger dom på ca 80 kvm med källare som går att använda) Hur är de där ni bor?

2008-01-22 @ 13:29:02
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Jess

Tjena mors!
Dessutom kommer du få världens bästa jobb!
Här hemma är det buzz för hela slanten. En av dem är besatt, gissa vem;)?
KRAM!!!!!

2008-01-22 @ 16:12:23
Postat av: Malena

Jess: Jo, det kan jag hålla med om. :)
Kan det vara Vilmis som är buzzbesatt kanske? Haha.
Pussa kidsen ifrån mig. Kram!

2008-01-23 @ 17:05:30
URL: http://mittliviludvika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback