Vaccination

Jag vill ju gärna vaccinera mig mot svinis så fort som det går och det står på landstingets hemsida att man ska kunna göra det under denna veckan och det är uppdaterat förra måndagen.

Varför kan man inte bara lämna information om hur det blir???
Dom har ett nummer som man kan ringa här i Ludvika, men där säger dom bara att det kommer ut mer information senare.

Om jag hade bott i Värnamo nu hade jag kunnat vaccinera mig v.47.
Hur kan det vara så olika?


Jaja, nu har jag i alla fall ringt vårdcentralen och dom ska ringa upp mig vid nio.
Så vi får väl se....


To be continued.


Update.

Jag får INTE vaccinera mig denna veckan. För att företagshälsovården kommer att roffa åt sig allt, som hon sa på vårdcentralen.
Jamen jippi. Jag åker hem om två veckor och innan dess vill jag naturligtvis ha fått den.
Dessutom sa hon att hon inte visste om dom skulle gå på åldersindelning eller beroende på vart man bor.
Jag blir så förbannad.
Hur kommer det sig att vissa landsting är mycket snabbare??????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback