16 grader

Termometern visade precis 16 grader. Är nog rekord för denna våren.
I lördags tog jag till och med av mig jackan och jag frös faktiskt inte. :)

Idag har jag varit på förskolan en sväng och gjort en fältstudie. Blev nästan attackerad av alla barn som skulle kramas och prata. Härligt att höra att dom saknar mig. Tänk om man skulle kunna få jobb där sen när man är färdigutbildad, det vore drömmen. Men det är ett år kvar. Nuförtiden går det nästan inte tänka på nåt annat än vad man gör vid denna tiden nästa år, då är det examen som blir verklighet.


Helgen har varit riktigt bra. Har ju haft Tobias lillebror på besök och vi har hunnit med en hel del.
I torsdags var vi på Kina och åt, i fredags åkte vi till Falun för att träffa ett par kompisar och på lördagen firade vi Tobias som nu är 33 år. Han fick massa paket och av mig fick han irish coffee-glas. Var faktiskt väldigt fina måste jag säga. :)

Igår gjorde vi inte många knop. Låg mest i soffan och slappade och så skönt det var!!

Nu är det dags att hänga tvätt, kanske till och med kan torka allt ute?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback