600000:-

Jag och Tobias har provkört en bil som han hade fått låna av en arbetskamrat. Eller ja, det var mest Tobias som körde. ;)
Det var en Volvo XC70 med ALLT. DVD-skärmar där bak, videokamera som kom fram när man skulle backa osv osv. Den kostade tydligen 600000:-. Herregud, för en BIL.
Den ska vi alltså inte köpa. :) Tobias hade dock fått en offert på en annan bil för 300000. Det är ju helt galet.

Jaja, nu till något annat.
Jag har börjat jobba nu och ska jobba fram till vecka 29. Så den 16:e juli är jag ledig i 4 veckor!!!!!!

Veckan i Värnamo var underbar och nu har jag och Tobias börjat planera inför midsommar och även helgen efter det. För då blir det förmodligen 30-årskalas i Värnamo!

Nu är det dags att fixa mackor till morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback