Jag står inte ut

Nu har jag varit allergisk i en månads tid och jag står bara inte uuuuuuut.
Mina ögon är helt röda och dom på jobbet frågade mig idag om jag hade gråtit.
Jag har hämtat ut ögondroppar idag men då flyttade sig bara kliande från den ena ögat till det andra.
Ser ju inte riktigt klok ut.
Dessutom måste jag gå upp klockan fem varje dag nu för att ta ögondropparna i god tid innan jag sätter i mina linser.
Gräsblomningen ska tydligen hålla på fram till augusti också. Yeeeeey. Eller inte.
Skulle helst av allt inte sminka mig alls men då kommer folk bli rädda för mig på riktigt. :)

Nääää, bort med allt gräs och inför asfalt överallt.
Så nu vet du det min älsklingsTobias att gräsklippningen är över för mig del.
Det var förmodligen det som drog igång fanskapet igår.


Nej, slut med allt klagande. Återkommer lite senare med de finaste bilderna på den finaste lilla killen vars namn börjar på L och slutar på inus. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback