Summering

Hej hallå i sommarvärmen!
Kom ju till Värnamo i lördags och har hunnit med en massa sen dess.
I lördags kväll åt jag och mamma gott och tittade på Eurovision.
I söndags åkte jag, mamma och syrran till Ullared tidigt på morgonen. Hittade inte överdrivet mycket grejer, en och annan topp och andra småsaker.


I måndags var jag först och lämnade Linus på förskolan, sen till Vilmas skola för att hälsa på för att sedan gå vidare till Toves skola och hämta henne. På kvällen var det förskolefest på Linus förskola och sen tog jag och Linus tåget till Värnamo.
I tisdags var jag barnvakt åt Rasmus och Alfons också så det var fullt ös hela dagen. Dessvärre blev både Rasmus och Alfons sjuka på kvällen.
Igår var det bara jag och Linus här hemma och han ville gå och kolla på Åhlens för att se vad han skulle önska sig nu när Tobias kommer till helgen. :) Sen gick vi till Apladalen när mamma hade kommit hem.



Det var mysigt men det hade kunnat vara ännu mysigare om jag hade sluppit denna förbannade allergin.
Så imorse ringde jag till vårdcentralen för att få ny medicin.
Så nu ska jag äta den några veckor och sen till nästa år sa hon att jag måste börja medicinera redan i april så det ska jag defintivt göra!

Nu idag ska vi gå ner här vid mammas innergård och ha picknick.
Imorgon kommer Tobias och jag ska hämta Tove i Vaggeryd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback