Varför?



Varför är det alltid fint på veckorna och pissdåligt väder på helgerna?
Nu i helgen regnade det från fredag kväll till söndag morgon. Nonstop.
Funderar på att få med mig Tobias nånstans i helgen om det nu blir sånt där väder...kanske Kupolen eller varför inte IKEA i Västerås? :)
Får väl se vad T säger om den saken.
Nu ska jag diska undan maten jag precis har ätit, sen blir det att ta en dusch och sen slappa i soffan.
Måste somna tidigt ikväll, säger det varenda kväll men ändå lägger man sig inte före elva och sen upp halv sex varje dag. Igår satt jag och Tobias och tittade på hus, i Västerås, Borlänge och Falun. Ett hus tror jag kostade 8 miljoner, lite väl saftigt tycker jag. Men det skulle vara hur skönt som helst med en tomt nära vatten och bad! :)

Nej, diska var det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback