Torsdag

Har gjort klart matteuppgifterna inför morgondagens redovisning.
Har ätit lunch framför Hem till gården nu och ska snart iväg till vårdcentralen för andra gången denna veckan.
Finns roligare saker helt klart, men jag måste dit och kolla upp en sak.

Härligt väder idag igen. Blå himmel. SOL, och ett par minusgrader.
På yr.no såg jag att det skulle bli PLUSGRADER hela nästa vecka.
Det är lycka för mig. :)

Såg förresten att Luftslottet som sprängdes har kommit ut på dvd nu så den måste jag och Tobias se i helgen. Helt klart. Har sett framemot att få se den länge nu.

Nej, jag ska vara hos doktorn vid två och jag har inte duschat plus att jag måste gå dit så det är väl bäst att jag tar en dusch och gör mig klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback