Fredag igen....

Ja, och så var det fredag igen. Tycker bara att det är måndag och fredag.
Bara 19 dagar kvar tills jag åker hemhem över julen.
Men det är MYCKET som ska göras innan dess, en hemtenta, en fältstudie, två större inlämningar som ska skrivas.
Denna helgen får vi ju dessutom besök av tre kompispar och deras barn.
Nästa helg är jag och T bjudna på adventsfika på Herrgården här i Ludvika, jippiejej. Eller inte, får ställa upp för T:s skull. Snäll som jag är. ;)

Känner att det är liiite mycket nu och då säger min mage ifrån, med buller och bång.
Vilket den gjorde igår. Usch, jag gick och la mig innan nio med vetevärmare på magen.
Känns lite bättre idag. Men är helt slut i kroppen så idag blir det att ta det lugnt!


Nu ska jag ta en stor kopp te och börja elda i kaminen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback