My list


INFO OM MIG:

Namn: M
Längd: 1,68
Skostorlek: 38
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Absolut!
Bor: I Ludvika
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, emellanåt.
Vilken land skulle du helst flytta till?: Skulle kunna tänka mig att flytta till USA.
Hur mycket spenderar du på dig själv i månaden?: 500 kanske....
Vad är du rädd för: Katter. Usch för dessa djur.
Gillar du att tvätta: En helt okej sysselsättning faktiskt.
Gillar du att diska?: Diskmaskin. ;)
Har du Piercingar?: Bara hål i öronen, om det räknas.
Har du Tatueringar?: Nej.

SENASTE:

Film du såg: Sebastians värld, urdålig tyvärr.
Låten du hörde: Lyssnar på Hang with me med Robyn just nu.
Person du ringde: Mammi.
Person du fick sms utav: T.
Du sms:ade: T.
TV program du tittade på: Nyheterna.
Bok du läste: Läser Elsas värld av Sofi Fahrman nu.
Klädesplagg du köpte: En finfin klänning till ABB:s veteranfest i slutet av oktober.


FAVORITER:

Godis: Choklad.
Film: Alla Beck-filmer.
Skådis: Måste ju säga Persbrandt.
Mat: Min hemlagade mat. Mohaha. ;)
Låt: Väldigt många!!
Sak att göra: Mysa under en filt i soffan med T en fredagkväll med vetskapen om en hel ledig helg framför sig.
Sport: Simhopp. Finns det något roligare att titta på?
Dryck: Cola
Kläder: Jeans.
Bil: Jaadu, jag skulle mer än gärna köra runt i en Audi snart. Vill nån köpa en åt mig? Tobias? Anyone?


ANTAL:

Förhållanden:
Två.
Förälskad: Ja, herregud. Ingen aning. Ganska många gånger när man var en liten fjant i tonåren.
Riktigt superkär: En gång, med T. My love.
Gånger ditt hjärta brustit: Flera, beror ju lite på hur man ser på det.
Hjärtan du krossat: Det är väl jag och Scarlett Johansson som toppar den listan antar jag. ;)
Ärr du har på kroppen: Några stycken om än väldigt små.
Bilolyckor du varit med om: En.
Gånger du varit gift: Inte fått frågan ännu......still waiting. Tick-tock. Tick-tock.
Gånger du varit förlovad: En.
Gånger du varit sambo: En.
Barn: Inga.


ANNAT:

Vad har du gjort idag: Varit på vårdcentralen. Gått i snöslask i sextio min. Handlat. Pluggat. Bloggat.
Vad ska du göra i morgon? Laga goood middag och njuta av Så mycket bättre.
Är du snäll? Ja, det tycker jag. Men fråga inte Tobias om detta klockan sex på morgonen. :) Har en känsla av att han INTE skulle hålla med.
Anser du dig själv rolig? Ibland kanske.
Är du allergisk mot något? Ja, folk som smackar när dom äter. Det gör ont i kroppen när jag hör sånt där slafs.
Vad är det värsta du gjort? Värsta? Hmm. I don't know.
Brukar du ljuga? Näää.
Har du bra betyg? Ja, ÄNTLIGEN får jag svara ja på den frågan. Som jag har väntat.
Var detta kul att göra?: I brist på annat så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback