Snö

Igår började det snöa och sen verkade det som om det aldrig skulle sluta. TYVÄRR.
Jag gillar inte snö. Inte ens på julafton, eller jo. Okej då, EN dag kan räcka och sen aldrig mer.
Sen har jag ju en sambo som tycker om snö, som blir glad av att se att det snöar. Crazy man.
Undra hur kul han tycker att det verkligen är när han har ramlat omkring på väg till och från jobbet. ;)

Från klockan sju nu ikväll har jag sett på inspelade föreläsningar. Om språkutveckling. Mycket intressant faktiskt och bättre att se på det än något skitprogram på tv.
Måste sitta på kvällarna för att hinna med allt. Men det är bara i tio veckor så det känns okej.
Belöningen är ju heeelt okej dessutom.

Tobias är iväg på nån middag ikväll och jag sitter mest och väntar på honom nu.
Längtar efter mys, gos och lite värme i vårt lite kyliga hus. (Får skylla mig själv egentligen, har inte orkat elda)

Imorgon är planen att sätta mig in i all litteratur så jag kan vara ledig i helgen.

Nej, dags att borsta tänderna och krypa ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback