18 april

18 april. Äntligen.
Idag kommer mamma och Vilma hit till Ludvika och stannar till fredag innan vi drar ner till Småland allihopa!
Vi pratade om det igår att Vilma faktiskt inte har varit här själv en enda gång, i alla fall inte när vi har bott i huset.
Så det är verkligen på tiden!

Idag ska jag skriva på examensarbetet några timmar och därefter ska jag städa här hemma.
Sen hämta dom vid stationen och sedan vet jag faktiskt inte vad vi ska göra.

Vilket UNDERBART väder det har varit i helgen.
Jag har till och med liiite röd näsa. :) Och massa fräknar förstås.
Tobias har som vanligt bränt hela ansiktet och jag sa till honom igår att han kommer se ut ungefär såhär när han är gammal:



På tal om Tobias och att vara gammal. Han fyller 34 nu på söndag.
Herregud, han var ju bara 28 när vi träffades.
Nej, dags att sluta svamla om hans ålder och istället ge mig på exarbetet.

Hoppas ni får en fin påskvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback