Blaha blaha-bloggar

Åhhh. Jag blir så trött. Läser ganska många bloggar (för många tycker Tobias, men skitsamma. :) )
I alla fall. Varför skriver en del tjejer (nämner inga namn) om att tjejer är såå fula, har silikonbröst, dålig hy...ja allt möjligt negativt.
Ska inte vi tjejer hjälpa och stötta varandra istället för att snacka skit?
Tycker bara att det är såå onödigt att hacka på tjejer man inte ens känner, visst jag gör väl också det nu. Men, tjaaa, ni kanske fattar vad jag menar ändå.

Om man sen dessutom säger att man INTE har några fördomar utan att ALLA är lika värda börjar man undra om dom verkligen tycker så.
Känns inte så trovärdigt...

Tacka vet jag dom bloggar som är personliga och beundransvärda.
Annawii är ett himla bra exempel på det. :)


 

Kommentarer
Postat av: anna

Jag håller med dig om att det är otroligt onödigt att hacka på andras utseende. Det är dessutom dubbelmoral att i ena stunden säfga att man ska ha sin egen stil och att alla är lika mkt värda och i andra stunden säga hur fult det är att se ut si och så.
Du verkar vara en vettig tjej! kram

Postat av: Malena

Precis. Dubbelmoral är vad det är. Och bara för att det är kändisar dom klagar på ger väl inte det rätten att hacka på nån ändå?!? Tror inte dom hade gjort så irl... Tycker du är en vettig tjej, skriver bra och framför allt PERSONLIGT. Sånt vill jag se mer utav. :) Kram.

2006-08-16 @ 08:24:00
URL: http://mittliviludvika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback