Fyra

Hittade denna hos Eminza.

  • 4 arbeten jag har haft i mitt liv:
  1. Springvikat på dagis 
  2. Café 
  3. Sommarjobbat på lite olika kyrkogårdar
  4. Städjobb 
  • 4 filmer jag kan se om och om igen: 
  1. Titanic
  2. Fucking Åmål 
  3. Dum Dummare
  4. Ace Ventura-filmerna
  • 4 städer jag har bott i:
  1. Forsheda....inte direkt nån stad. Men jag har i alla fall bott där i 18 år. 
  2. Värnamo
  3. Ludvika
  4. -
  • 4 tv-serier jag gärna ser: 
  1. Top Model
  2. Big Brother 
  3. Grey's Anatomy
  4. Gilmore Girls
  • 4 ställen jag vill åka till:
  1. Australien
  2. Paris
  3. Thailand
  4. New York
  • 4 webbsidor jag besöker dagligen:
  1. Aftonbladet.se
  2. Blogg.se
  3. Hotmail.com
  4. Ztoby.blogg.se
  • 4 Favoriträtter:
  1. Köttfärsrisotto med massa tzatziki
  2. Kycklingenchiladas
  3. Kycklingfilé med nån smarrig sås till. :P
  4. Grillat, vad som helst bara det är grillat. :)
  • 4 ställen där jag trivs:
  1. I min och Tobias lägenhet, har ju fått till det riktigt mysigt. 
  2. Hemma hos mamma, i mitt gamla rum.
  3. Hos syskonen. 
  4. Hos moster i Halmstad.
  • 4 Personer jag vill utmana att svara på enkäten

            Alla som vill får naturligtvis svara. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback