Här är jag igen!

Tog bort min gamla blogg. Visste inte riktigt vad jag skulle skriva om, o det vet jag fortfarande inte. Men eftersom min kära sambo har en där han öser massa gulliga ord över mig hela tiden så är det väl inte mer än rättvist att jag skaffar mig en jag också.

Valde att kalla bloggen för "mitt liv i ludvika", inte så lustigt med tanke på att jag har flyttat dit nu! :)
Äntligen får man vara tillsammans med sin älskling "på riktigt".

Fast just nu är jag hos mamma i Värnamo o hälsar på. Riktigt skoj att komma hem faktiskt. Längtar såklart efter att få träffa gullungarna så fort som möjligt också.


Måste säga det att den här sommaren har varit den bästa nånsin!
Får se om jag får ihop allt i rätt ordning bara.

Först flytt till Ludvika, sen vidare upp till Umeå för att hälsa på Tobias familj. Jättetrevliga allihopa!
Den 20:e juli åkte jag o älsk till Grekland, närmare bestämt Kreta o Rethymnon. Supermysigt.
Där firade jag även min födelsedag den 24:e o utav Tobias fick jag en underbart fin ring. :D
Så nu är man både förlovad och sambo. Inte illa alls. :)
Sen åkte vi ner för att umgås med min familj i en vecka o det gjorde vi i Halmstad. Kom på än en gång att Halmstad är en stad som inte går att tycka illa om. I alla fall inte på sommaren.

Och nu är Tobias semester snart slut och jag börjar skolan den 30:e augusti.
Back to life, back to reality.



Kommentarer
Postat av: toby

ja nu jälar börjar allvaret baby! :P
saknar dig.

2006-08-10 @ 19:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback