I´m in looooove

Åhh. Jag är så kär så det knappt är sant. :)
Det här är den bästa känslan i heeela världen, än så länge. Kan tänka mig att när mina o T:s knoddar kommer så är säkert det den bästa känslan.
Men att nån så underbar som Tobias älskar mig är ju helt ofattbart. När han håller om mig vet jag att han är den rätte. Vill aldrig att han ska försvinna från mig, vill att han alltid ska vara nära mig.
När han pussar på mig innan han drar i väg till jobbet så är det det mysigaste som finns och när han kommer hem o skriker hallå blir man alltid lika lycklig.
Nu när jag varit hemhemma i tre dagar värker det i hjärta för jag saknar honom såååå. Längtar tills imorron när jag får vara nära honom igen.

Älskar dig Tobias!


Kommentarer
Postat av: toby

saknar dig med baby. men vem är muppen på bilden? bort, genast bort! :P

2006-08-27 @ 12:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback