Tobias

Sitter hemma i mitt gamla rum hos morsan o fundelerar lite.
På min Tobias.
Jag är såå himla glad för att jag har hittat honom. Han är min själsfrände och vi kompletterar varandra grymt bra. Jag skiter i hur det ser ut runt omkring mig o lägger saker på alla möjliga ställen medan Tobias är extremt pedantisk. Går efter mig o städar hela tiden. Gullegos. ;)
Älskar när vi bara är. Inget planerat och inget att stressa iväg till. Det är då jag njuter.
Samtidigt som alla runt omkring oss vet att vi nästintill alltid gör saker. Inte många dagar denna sommaren som vi bara varit hemma o legat i soffan hela tiden.
Älskar att Tobias tar med mig på saker som jag aldrig kunnat drömma om tidigare. Som resan till Grekland. Jisses. Det var fantastiskt. 
Och förutom min fina ring som sitter på fingret och resan fick jag också presentkort på Wallmans salonger i Stockholm i födelsedagspresent. Så himla skoj det ska bli! :)

Nu vet jag äntligen vad riktig kärlek är och när det är dags för mig och älsklingen att säga ja till varandra kommer jag vara den lyckligaste bruden nånsin. (Bara jag får mitt prinsessbröllop, okej Tobias?) ;)

Som vi har sagt från allra första gången vi träffades, det är vi två nu.


Kommentarer
Postat av: toby

det är vi två nu och det kommer alltid att vara vi två. ÄLSKAR dig! puss

2006-08-13 @ 01:24:23
Postat av: Frida

Åh, mys! När det är rätt så vet man!

Postat av: Malena

Precis och det är verkligen en underbar känsla! :)

2006-08-14 @ 19:18:10
URL: http://mittliviludvika.blogg.se
Postat av: toby

duuu. du glömde faktiskt spa. din otacksamma.. :P

2006-08-15 @ 18:59:22
Postat av: Malena

Oj, hur kunde jag glömma det... :)

2006-08-15 @ 22:23:23
URL: http://mittliviludvika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback