Bakissöndag

Herreguuud vilken kväll det blev igår. Jag, Tobias, Hanna o David satt här hemma först och sjöng singstar, spelade spel, åt mat och chips. Det var superkul. :) Sen gick vi vidare till Silverdollar...inte det bästa stället. Så vi gick till Elektra istället. Där var det sååååå kul. Längesen jag släppte loss så, tror till och med jag tog över "stången". Haha. Jisses.
Ajaa. jag känner ändå inte så många mer än Hanna, David, Anna och Anton i Ludvika så skitsamma.:P

Idag känns det inte riktigt lika roligt. :) Fast som vanligt blir jag inte så bakis....om man jämför med vissa andra människor..hmmm. Inga namn nämnda med just nu så ligger den personen och äter chips i soffan.

Men det är klaaart, jag älskar ju honom ändå. Always have, always will.

Nähä. Tvätten och älskling väntar på min uppmärksamhet.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback