Helgplaner



Middagen i lördags blev mer än lyckad. Älsklingen tyckte det var det godaste jag nånsin lagat.
Ganska hyffsat betyg måste jag säga. ;)

Denna helgen ska vi ut på äventyr igen, inte så ovanligt om man heter Malena och Tobias.
Vi ska till Stockholm med några kompisar. Jag ska se Pink på Hovet sen blir det väl antagligen att vi möts upp efter det. Mycket trevligt och jag har alltid velat se Pink såå kan det bli bättre?!
Hoppas bara hon har valt att sjunga låtarna från hennes senaste album och inte för mycket gammalt.
Jaja, hur som helst så ska det bli skoj.





Nu är hösten här på riktigt och den suger. Jag fullkomligt hatar att det är mörkt och kallt.
Kan det inte bara bli mars/april nu så man slipper den här årstiden......
O är det inte nu på söndag man ska vrida fram klockan...joo..åhhh, det är INTE min dag idag.
Blä.

Nu måste jag gå ner till tvättstugan och fortsätta tvätta för det är väl ingen annan som vill göra det åt mig....


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback