Läääängesen

Shit va tiden går fort. Läääängesen jag skrev nånting och mycket har hänt.
Förra helgen spenderades i Stockholm med vänner där vi gick på Wallmans salonger. Blev såå lyckat. Alla var nöjda och glada...
Denna helgen var vi hemma i Värnamo och firade Linuspluttens födelsedag. Jag och Tobias hade köpt kläder till honom från Polarn och Pyret. Han var superfin i det som vanligt. :)




Nu är äntligen Tobias rese-period över för denna gången också. Skönt att ha honom hemma igen. Knappt sett honom på 4 veckor juu. Hoppas att jag kan få följa med nästa gång så man slipper vara ifrån honom. För tro mig, det är skiiiitjobbigt att sova ensam, laga mat och äta ensam, titta på tv ensam...jaaa det är tråkigt att göra allt ensam.
Mycket roligare,mysigare, trevligare att ha honom hemma hos mig. Så man har något att se fram emot på kvällarna när han kommer hem från jobbet. Jag älskar att höra han ropa HALLÅÅÅÅ i hallen och att man bara kan gå och krama om den man älskar mest i hela världen.
Finns inget som slår det...eller joo...förresten...när man får somna med honom jämte sig och känna hans armar omkring sig tills man somnar.


Nu ska jag snart göra scones till min älskling som kommer hem från gymmet när som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback