Det finns ingen som Du

Tobias.
Behöver bara höra ditt namn för att få en känsla av trygghet och kärlek inom mig.
Tror inte du förstår hur mycket du betyder för mig.
Känns som om det var igår vi träffades första gången, allt det där man kände på bussen på väg hem går inte att sätta ord på. Innan jag såg dig trodde inte jag att det var möjligt att uppleva den kärleken jag kände för dig efter bara en dag tillsammans.
Så fort jag tänker på det slår hjärtat ett extra slag.
För tro mig, Tobias, det finns ingen som Du.

Du är allt för mig.
Du ställer alltid upp, vad det än är.
Du skämmer bort mig med alla möjliga saker och upplevelser. Saker jag vet att jag aldrig hade fått chansen att ta del av om jag inte träffat dig.
Du visar för alla runt omkring att du verkligen älskar mig och berättar för alla hur fin jag är osv. Dessutom vet du alltid vad du ska säga för att göra mig till den lyckligaste tjejen i hela världen.
Du lyssnar på mig och verkar för det mesta intresserad av vad jag har att säga. ;)
Du är idolen för mina syskonbarn och hela min familj tycker sååå mycket om det. Det är fullständigt ovärdeligt.
Du har världens bästa pappa, mamma med sambo, syskon (med flickvän) och jag är otroligt glad över att jag har fått träffa dom.
Du har en drivkraft som inte är av denna värld. Är stolt över allt du har tagit på dig på jobbet för jag vet hur mycket det betyder för dig. När du får jobb efter jobb och alla vill att just du ska jobba för dom sträcker jag alltid lite extra mycket på ryggen för att du är så duktig på det du gör.
Du är mitt allt.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag vet att det är dig jag vill vara med för resten av mitt liv.
Nu har vi varit förlovade i ett år och tillsammans i 1,5 år snart och för varje dag som går växer min kärlek bara mer och mer.

Tobias, du är min kärlek.


Kommentarer
Postat av: s

ÅÅÅÅÅÅH GULL!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback