Hemma i Ludvika igen

Igår kom jag hem till Ludvika igen. Efter att ha varit två veckor i Robertsfors och två veckor hos mamma i Värnamo.
Denna sommaren har verkligen varit precis som en sommar ska vara. Kanske inte så mycket sol och värme som man skulle vilja ha. Men men. Jag blev ordentligt firad på min födelsedag av Tobias familj.
Pengar av Tobias pappa, en skiiitbra mixer av Tobias mamma+sambo, ett Snö of Sweden-halsband av Tobias bröder+svägerska och utav Tobias fick jag en weekend till Köpenhamn. Vi åker dit sista helgen i september och där ska vi bo på ett jättefint hotell, äta och dricka gott och njuta av varandras sällskap. :)

Utav mina syskon fick jag det här
halsbandet fast på mitt står det harmony och happiness. Älskar det. Har haft på mig det varenda dag sen jag fick det och det är inte helt vanligt för mig. ;)
Mamma har jag inte fått nåt av än för hon ville köpa nya skor och jag har inte hittat några jag vill ha. Än. :D

Tack för allt allihopa. Ni är bäst!

Sitter just nu och väntar på att Tobias ska höra av sig om hur det blir v.35. Jag villvillvill. Hoppas det går att göra som vi planerat.
Men men, ska inte hoppas för mycket, blir ju bara ännu mer besviken då.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback