Lördag

Idag är det bara massa kul som händer.

Först ut är det tvättning och städning som gäller och jaaa, jag tycker faktiskt det är ganska kul. ;)
Klockan fem åker jag, Tobias, Hanna och David till Borlänge för att bowla och äta god mat på
Broken Dreams.
Kolla in menyn där. Allt låter ju supergott. Blir nog svårt att välja något. :D
Efter det åker vi hem till Ludvika och dricker drinkar och shakar loss på Trädgården. Där är det alltid bra musik!

Nähä, nu ska jag gå ner till tvättstugan igen.

/M

Kommentarer
Postat av: Bigsis

"CHEF'S TEXAS RIBEYE STEAK 174:- 180gr. Grillad entrecote med rödvinssås, BBQ, majskolv, coleslaw och french fries."
Det här lät ju hur gott som helst, får jag följa med!?

2007-08-18 @ 16:39:05
Postat av: Lillsis

Klart du får. Jag bjuder. ;)

Postat av: Malin

låter som en härlig lördag:)

2007-08-21 @ 13:42:32
URL: http://mmalinas.blogg.se
Postat av: M

Malin: Det var det också! :) Kunde inte blivit bättre.

2007-08-21 @ 19:32:03
URL: http://mittliviludvika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback