My love

Åhh, nu längtar jag efter min Tobias. Jättemycket.
Kommer knappt ses nånting denna veckan. Idag var min enda lediga kväll och då är Tobias naturligtvis tvungen att stanna kvar på jobbet till sent ikväll. Suck.
Imorgon och på torsdag jobbar jag 12-21. Pengar, pengar, pengar till Köpenhamnsresan.
Fredag jobbar jag 7-12. Skööönt. Men då måste jag hem och tvätta hela kvällen så vi har rena kläder till Vaasa-resan på lördag. :)
Jeeeej. Vad jag längtar tills vi åker. Även om det inte är så många dagar känns det så mysigt att bara komma bort tillsammans med Tobias.
Dessutom har jag ju inte varit i Finland innan. Fun fun.
Nähä, nu ska jag fortsätta titta på tv.




Love you Tobias!  

Kommentarer
Postat av: julia

söt visningbild du hade :)

Postat av: M

julia: Tackar tackar! :)

2007-08-22 @ 08:52:13
URL: http://mittliviludvika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback