Jul och nyår närmar sig

På torsdag åker jag hem till Värnamo för att fira jul tillsammans med familjen.
Ska bli mys som vanligt! Längtar efter kidsen trots att jag träffade dom för två helger sen. :)
Julklapparna ska inhandlas på fredag och jag har fortfarande ingen aning vad jag ska köpa till alla.
Klapparna till barnen är väl relativt lätt egentligen men Tobias känns ju helt omöjligt. Har inte ens några förslag att välja mellan. Har ni några tips kanske?!
Men jag har ju lite tid kvar än så länge. ;)
Hoppas ju på en vit jul men tror snarare på en vit nyår för på annandagen åker jag upp till älsklingen som redan är uppe i Robertsfors.
Sen är vi där uppe till 4 januari.
Har ju inte träffat Tobias föräldrar, syskon, mormor och morfar sen i somras.
På nyår har vi samma planer som förra året bara en del personer som är utbytta.
Huvudsaken är att Tobias lillebrors flickvän Marie är med. :)


Hoppas ni får en underbar jul och nyår.

Puss o kram/Malena

Kommentarer
Postat av: En som vet...

Tips på julklappar: Helg på hasseludden, Weekend i Olso. =) Det skulle alldeles säkert också funka med ett fotbad.

2007-12-19 @ 09:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback