Ett år...

...sen jag började mitt liv i Ludvika. :)

Tiden har gått otroligt fort. Har hunnit med både det ena och det andra.

Så nu på söndag ska jag och Tobias börja vår andra semester tillsammans.
Det ska bli såå skönt att bara få vara med honom hela dagarna. Har ju knappt sett varandra dom senaste veckorna.
Sen hoppas jag bara att det lugnar ner sig på T:s jobb snart. Vill inte att han ska vara utbränd nu precis i början av hans strålande karriär.
Han har dessutom fått ett nytt jobb som han ska börja på i oktober. Då blir han chef över en hel avdelning med 80 man under sig. Coolt. Det är min babe det. Han är bäst!!

Ska väl fortsätta med städningen snart. Tobias pappa kommer ju i övermorgon och då ska det vara fint här hemma. :)

Bara 4 dagar kvar på jobbet!
Jeeeej. :D


/M

Kommentarer
Postat av: mathilda

Jag fattar inte heller! Du måste ju vara släkt med någon mer i Elisabeths släkt? men vem är det? Är det på Elisabeths pappas sida kanske? För min pappa och Elisabeth är halvsyskon, dom har inte samma pappa! På den sidan måste det väl vara då va?:)

Postat av: mathilda

okej! :) men då är vi ju halvsläkt iallafall! Där ser man, världen är allt liten den!=)

2007-07-09 @ 19:57:49
URL: http://mathildaandersson.blogg.se
Postat av: mathilda

det ska jag absolut göra! hon kanske kommer läsa din blogg nu också när du har kommenterat i min! Hon är en trogen läsare av min blogg nämligen!:)

2007-07-09 @ 20:04:25
URL: http://mathildaandersson.blogg.se
Postat av: Kusin i Skeppshult

...va kul att du läser Mathildas blogg nu måste jag läsa din!Vad gör du i Ludvika? Pluggar kanske? Skitroligt iaf att du har en blogg! Kram

2007-07-09 @ 21:34:55
Postat av: Malena

Hej kusinen. Jag flyttade hit för att pojkvännen bor här. Just nu jobbar jag på ISS och städar för fullt, men det är bara ett sommarjobb. Så får väl se vad det blir till hösten. :) Hoppas allt är bra med dig och din familj. Kram

2007-07-09 @ 22:01:20
URL: http://mittliviludvika.blogg.se
Postat av: Kusin i Skeppshult

...vi mår väldigt bra och det verkar som om du oxå gör de?! jag ska läsa din blogg varje dag! kram

2007-07-10 @ 07:58:36
Postat av: Malena

Jadå, jag mår alldeles utmärkt, har ju semester snart så man kan inte må annat än bra. :) Berättade för mamma igår att du hade hittat hit till mig blogg och hon bad mig att jag skulle hälsa till dig. Kram.

2007-07-10 @ 15:13:41
URL: http://mittliviludvika.blogg.se
Postat av: Kusin i Skeppshult

...hälsa tillbaka!

2007-07-10 @ 22:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback