Two down, eight to go

Nu har jag jobbat i två dagar, bara åtta dagar kvar till semester med älsklingen!! :D
Har sån grym träningsvärk i benen nu. Går i stort sett hela dagen. Ska ta med mig stegräknaren imorgon.
Nästa vecka kommer svärfar också. Ska bli riktigt skoj. Har planerat in minigolf, gocart och på lördag ska vi på loppis och annat skoj.
Ska även testa den nya restaurangen vid vattnet, Piren, har hört att det ska vara väldigt god mat där. :)

På vår semester ska vi vara i Umeå (Robertsfors o Ånäset) i två veckor sen flyger vi ner till Värnamo o är där en vecka. 
Uppe i norr ska vi sola, bada, slappa, träffa T:s familj, sen ska ju älsklingen bjuda alla sina kompisar på 30-årskalas på Olearys.
I Värnamo hoppas jag på en liten utflykt till Danmark med mamma och T o sen ska vi träffa Rebecca också.
Sen ska vi givetvis umgås med mina syskon och med deras underbara kids.


Fick förresten en liten sommarhälsning av min gulliga mamma igår. I paketet fanns det kort på mina syskon och syskonbarn och två kartor med rosenrot. Snälla snälla mamma.
O guuuud va jag började längta hem. Får ju inte träffa dom förrän i slutet av denna månaden heller. 
Men det som väntar på nåt gott...


Om bigsis nu läser så hoppas jag på att ni har en riktigt trevlig semester på piratlandet.

Nu ska jag bara vänta på att T kommer hem sen ska vi ut o gååååå! 

Puss.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback