Kidsen

     

När jag var hemma sist träffade jag Rasmus varenda dag.
Han har blivit ett riktigt charmtroll, går inte låta bli att skratta åt och med honom hela tiden. ;)

På fredagen kom Linus, Tove och Vilma också.
Goooooa ungar. Lekte, spelade spel, dansade fågeldansen och busade i sängen som för övrigt är Linus favoritsysselsättning. :)



Här spelar jag och Linus Memory. Gick väl sådär. Hehe. Linus lyfte på varenda kort tills han fick upp två likadana o då sa han
-Titta Jena (Linus variant av Malena) jag vinde, jag vinde. Sötunge.


Sen var det dags för mig och Vilma att spela Barnalfapet. Det var riktigt roligt men jag vann naturligtvis inte. :)




På söndagen var det dags att sätta sig i bilen till Ludvika igen. Men vi gjorde ett litet stopp på vägen, i Vaggeryd såklart. Där möttes jag och Tobias i dörren av Linus med sina fina Spindelmannenbadbyxor. Sen blev det bad ute i trädgården.

Här visar Linus musklerna för mig. Haha.




Försökte hitta Tove på kort men hittade inget. Får försöka ta nåt på den lilla sötnosen nästa gång jag åker ner. :)


Nähä. Nu ska jag fortsätta tvätta. How fun.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback