Klant-Malena

Okej, jag erkänner. Jag är en stoooor dum klant.

Idag på jobbet skulle jag brygga kaffe i en sån
här. Stod och väntade på att kaffet skulle bli klart och när jag skulle sträcka mig efter ett glas som stod på andra sidan perculatorn, puffade den upp ånga på min arm.
Hann bara tänka att shit va ont det där gjorde och liksom drog på armen för att det sved.
Då gled huden av. Fy faaaaan va ont det gjorde.
Gick ner till vår sjuksköterska på jobbet (tack gud att hon var där) så hon försökte "sätta tillbaka" huden.
Men det gick inte.
Började känna mig ordentligt illamående och var nog borta några sekunder.
Så fick lägga mig ner på soffan och vila en stund. Fick två panodil och sen släppte värken och illamåendet.
Men nu börjar jag ha ont igen. Får väl ta en ipren så man kan gå ut bland alla andra ludvikabor nu när det äntligen är Ludvikafesten!

Så nu ser min arm ut såhär:


Men varför varför varför är jag en sån klant?
Så nu blir det på med plastpåse med tejp runt armen och in i duschen.

P.S Tack för att jag nu har fått beklaga mig en aning, men erkänn nu att det ÄR synd om mig. ;) D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback