Stackars stackars mig

Vaknade med magkramper som inte var av denna värld.
Har haft det sen i lördags men nu var det riktigt illa.
Så ringde till vårdcentralen som ringde tillbaka vid kvart i nio.
Fick en tid kvart över elva. Gick tillbaka till sängen och försökte sova en stund.
Beställde en taxi för det fanns inte en chans att jag skulle hoppa upp på cykeln och trampa dit.
Kom i alla fall in ganska snabbt hos läkaren. Hon var jätteduktigt och tog en massa prover. Fick inte svar på alla och hoppas nu innerligt att det inte visar sig nånting på glutenprovet.

Så nu sitter jag här hemma i min ensamhet och tycker synd om mig och min stackars arm....
                                                                       

                                                                    


Hoppas Tobias kommer hem och tar hand om mig snart. I need you babe.

Poor poor me.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback