Tråååk

Nu när jag äntligen börjat  vänja mig vid att ha Tobias hemma på veckorna då åker han i väg till Schweiz. Buhu.
Boring as hell.
Skulle gått o lagt mig vid tio men började titta på en film o var bara tvungen att se klart den.
Men nu är jag trött. Sov inte särskilt bra i natt heller. Kom hem vid tvåtiden o så somnade jag väl inte förrän tre.
Vaknade av att Tobias var uppe imorse runt tio o sen blev det liksom inte av att gå o vila under dagen. :)

Igår hade vi det riktigt trevligt med Hanna och David. Åt först på Akropolis sen gick vi vidare till Silverdollar. Skulle bara gå dit, ta en drink, spela lite blackjack (first time for me...wohoo) och sen kila vidare hemåt.
Men vi blev kvar till stängning och jag och Hanna shakade loss som aldrig förr. :D

  


Nähä, nu blir det sängen.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback