Vill inte, vill inte, vill inte

Jag vill inte att Tobias ska åka till Indien nästa vecka. Läst massa hemskheter om det där förbannade landet.
Tobias har dessutom berättat historier om när turister blir rånade och till och med dödade.
Fan.fan.fan.
Så fort han är ute o flyger får jag riktigt ont i magen. Vill absolut inte att det ska hända honom något.
Imorgon åker han "bara" till Tyskland, men får ändå den där fruktansvärda känslan i magen.
Det värsta är att jag inte kan göra nånting åt det. Bara vänta o vänta.
Hoppas bara jag får mycket jobb så jag kan fokusera mina tankar på något annat några timmar.
Längtar till juni när han ska ta ett nytt jobb för då slipper han alla resor.
Då ska jag ha honom hemma.

Det här låter säkert skitlöjligt men Tobias är ju den viktigaste personen i mitt liv. Skulle gå under om det händer honom nåt.

Älskar dig babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback