Buäää

Idag är ingen bra dag.
Bakis as hell.

Igår blev vi hämtade av Hanna och David. Åkte iväg till Ulvshyttan där Tobias skulle få sin 30-årspresent.
Anna & Anton kom också. Där blev det yxkastning, pilbågsskjutning och sist skulle man köra fyrhjuling på tid.
Jag och Hanna va inte med på det. No money.
Tobias hade skoj i alla fall och det var ju det som var huvudsaken.
Han var så söt i sin skoteroverall på den lilla gula fyrhjulingen. Haha. Gullgos.

Efter det åkte vi hem och fixade i ordning oss inför en kväll på Selmas.
God mat som vanligt men tyvärr blev det lite för mycket dricka för min del. ;)

Så när alla andra skulle gå vidare och dansa, som jag för övrigt hade tjatat om i över en timme, började jag må riktigt illa och gick hem ensam istället.
Somnade så fort jag kom hem och märkte knappt när Tobias kom hem med Anna & Anton. :)

Nu idag var vi allihopa samlade igen framför reprisen av Eurovision. Naturligtvis blev det varsin pizza också.
Men när jag är bakis är jag allt annat än trevlig så dom gick hem direkt efter att tävlingen var slut. :)


Nu mys med baby!
Tack för att du är den du är älskling!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback