För sex timmar sen hade jag honom jämte mig

Ja, vid halv två åkte älsk ifrån mig igen. Suck.
Jag hatar att sova ensam. Har alltid gjort, kommer alltid göra.
Och nu kommer han inte hem förrän på torsdag.
Skickade i alla fall iväg ett mess till H & D och bad dom komma hit o käka nån kväll i veckan. Så man får lite sällskap. :)
Annars kan man alltid telefonterra morsan lite mer än vanligt.
Sånt man får ta om man har en ensam dotter i Ludvika. :)

Imorgon ska jag i alla fall på möte på jobbet som jag ska jobba på i sommar.
Ligger bara 100 meter härifrån. Skönt att man kan gå hemifrån 10 minuter innan man börjar. 

Kanske skulle ta nåt att käka nu..




Lääängtar efter dig älskling!
Kommer alltid älska dig.
Du och jag.
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback