Lista

 
PERSONLIGT


01. Vad heter du? Malena Persson
02. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ingen aning.
03. Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Beatrice, men mamma envisades med Malena. Undrar varför...
04. Vilket stjärntecken är du? Lejon
05. Vilken årgång är du? 1985
06. Vart bor du? I Ludvika
07. Bott utomlands? Nej
08. Flyttat antal gånger? 3 gånger.
09. Vart skulle du vilja bo? I Göteborg eller Jönköping.
10. Vilken skolklass? Gick barn och fritid.
11. Vad vill du bli när du blir äldre? 1-7 lärare med inriktning mot språk.

UTSEENDE

01. Hur lång är du? 168 cm.
02. Vilken hudtyp har du? Torr och ganska ljus.
03. Hårfärg och frisyr? Blond och har en riktigt risig frisyr nu. Men ska klippa mig så fort jag kommer hemhem.
04. Ögonfärg? Brun.
05. Mest nöjd med? Mina ögon och min näsa. :)
06. Minst nöjd med? Är väl relativt nöjd men ett par kilo får ju hemskt gärna försvinna från magen.
07. Skostorlek? 38/39
08. Glasögon? Yepp, fast använder mest linser.
09. Har du några piercingar/tatueringar? Öronen.

FAVORITER

01. Filmer? Många. Kan inte ens komma på nån sån där speciell favorit just nu.
02. Låt? The Fray - How to save a life
03. Årstid? Sommaren helt klart.
04. Mat/dryck? Köttfärsrisotto med tzatziki och alla som känner mig vet att jag inte kan leva utan coca-cola.
05. Djur? Hund. Vill ha en egen men har inte den tiden nu.
06. Färg? Svart, svart, svart. :) Passar ju med allt. Haha. Men har börjat få in mer färg i min garderob nu.
07. Parfym? Versace - Glam
09. Ämne i skolan? Engelska
10. Sysselsättning? Vara med älsk, träffa kompisarna och familjen, lyssna på musik och kolla runt bland alla bloggar som finns.

KLÄDER

01. Vad använder du just nu för jacka? En svart kort jacka.
02. Vad använder du just nu för skor? Mina vita pumasneakers och mina underbart söta kilklackar från Vagabond. Love them.
03. Favoritfärg på kläder? Svart, lila, vit.
04. Favoritmaterial på kläder? Sånt där tänker jag inte ens på.
05. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Klänningar och massa fina sommartoppar.
06. Favoritaffärer? Vero moda, H&M, Gina Tricot.
07. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Minns inte sist jag shoppade något. Prioriterar annat faktiskt.
08. Favoritmärke? .....
09. Vad har du för tröjstorlek? M

VÅR LÄGENHET

1. Stort, litet eller mitt emellan? Mittemellan skulle jag säga. Är väl på 60 kvm.
2. Vilken färg på tapeterna? Gråa i hallen och sovrummet, läskigt fula gröna i köket och i vardagsrummet har vi nån sorts gul tapet med en mörkröd fondvägg. Renovering behövs. I know.
3. Vad vill du ändra där inne? Som sagt, vill få in några fräscha färger här hemma.
4. Vad har du där inne av följande: Allt
a) tv?
b) video/dvd?
c) dator?
d) stereo?
e) telefon?
5. Vad ser du om du tittar ut genom dina fönster? Från köket ser jag en lekplats och från vardagsrummet ser jag bara en massa träd.
6. Vad gör du oftast i lägenheten? Allt möjligt.
7. Favoritpryl i lägenheten? Tv:n of course. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback