Myspys

Denna helgen har det bara varit mys.
Fredagskväll så jobbade jag till nio men älsklingen hade varit och handlat massa gott färskt bröd och pålägg.

Igår jobbade jag till två men efter jag hade kommit hem vilade vi en stund tillsammans. Sen började vi dricka lite goda drinkar och öl.
Gick vidare till Selmas. Jag åt oxfilepastan och älsklingen tog lilla Fridolfs clubsandwich.
Drack lite mer vin och drinkar.
Tänkte vi skulle gå vidare till Elektra. Men cyklade hem istället och fortsatte myyyysa! :)

Idag låg vi i sängen ett bra tag och morgonmyste.
Efter det tog vi med oss en filt ner till vattnet och satte oss.
Synd att det blåste så förbaskat bara.
Tog en lunch på kinarestaurangen.
Gick hem vilade och nu har vi precis ätit varma macks. :)
Mumsigt.

Sa precis till min Tobias att jag aldrig nånsin skulle kunna tänka mig ett liv utan honom. Hur sur jag än är på honom ibland vill jag aldrig vara utan min älsk.
Aldrigaldrigaldrig.
Min kärlek för honom kommer inte ta slut. Bara fortsätta växa, on and on and on. Wiiiie!

Så, my love, jag älskar dig av hela mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback