Mot nya äventyr

Igår blev jag och min Tobias husägare. Wohoo! :)
Var hos mäklaren och skrev på papprena och träffade dom som sålde huset.

Har tyvärr inga bilder men jag hoppas på att kunna visa er så fort som möjligt. :)
(Om ni är intresserade såklart) ;)

Shit va det här känns stort. Att vi ska få flytta till vårt hus. Bara vårt.
Egen stor gräsmatta, diskmaskin, tvättmaskin och en utsikt över sjön som slår det mesta.
För att inte tala om frihetskänslan.

Igår åkte vi till Falun också. Träffade Jonas, Helena och lille Alvin.
Vilket litet charmtroll han är Alvin.
Busade och lekte med mig och Tobias hela tiden.

Idag ska vi gå och träffa Hanna och David på Piren och äta.
Mysigt!


Måste sminka mig och bestämma mig vad jag ska ha på mig nu.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback