Tråkigaste helgen i världshistorien

Ensam i Ludvika en hel helg. Ni hör ju själva hur det låter.
Tobias åkte till Skellefteå idag för att kolla på hockey med några kompisar och jag fick absolut inte följa med. Det var nån killgrej eller vad han nu kallade det.
Känner ingen annan än David och Hanna här heller. David är med Tobias och Hanna skulle till sin syster.
Så när jag säger helt ensam så menar jag verkligen det.


Ett litet ynkligt plus är ju att Tobias lämnade datorn hemma.



Nä, nu ska jag sluta klaga för ett litet tag.
Hoppas bara ni där ute har det mycket roligare än vad jag har det.

/M



Update!

Åker hem till den bästa familjen som finns imorgon istället!
Nu är jag inte ledsen, bara glad-glad-glad!!!! :)

Min familj är världsbäst! Längtar efter er allihopa nu!
Ses imorgon.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag och barnen äter tacos och myser framför bollibompa. Du skulle vara här istället!!
KRAM....

2007-11-02 @ 18:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback