Hej det är Linus!

För en timme sen ringde universums sötaste Linus till mig och frågade om jag tittade på Idol. Sötunge.
Sen ville han förstås prata med sin allra bästa kompis Tobias. :)
Längtar tills jag åker hem nu så jag bara får mysa med alla ungar!




Imorgon åker jag, Tobias, Hanna och David till Köpenhamn för en weekend. Det ska bli helt underbart. Varken jag eller Tobias har varit där innan så just nu vill vi bara åka. :)
Ska bara äta och dricka gott, shoppa o kolla runt i staden.
Superkul!

Nu ska jag nog nana i alla fall så man orkar med alla äventyr i helgen.

Go natt!

/M


Kommentarer
Postat av: ELLINOR

Åh så söt:)

Postat av: Malena

Jag vet. Världens bästa Linus det där. ;)

2007-10-04 @ 19:34:51
URL: http://mittliviludvika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback