Otroligt intressant

Jag sitter och slukar vartenda ord som står i boken om utvecklingsteorier. Innan har jag frågat mig själv varför jag ska kunna detta om jag ska bli förskollärare men nu för första gången i denna kursen är det verkligen såå intressant. Och nej, jag är faktiskt inte ironisk.


På måndag åker jag alltså hem så i helgen blir det bara mys med Tobias eftersom vi knappt sett varandra denna veckan plus att vi båda två ska iväg nästa vecka.

Ni som läser, ja ni är några stycken i alla fall, vad ska ni göra i helgen? :)


Puss.

Kommentarer
Postat av: Katta

Ikväll kanske jag och min pojkvän ska dansa jitterbugg ;) (faktiskt hans förslag) *hehe* sen imorron kväll ska vi sticka ut ett gäng och grilla och bara njuta! Sånt här skulle man aldrig göra om man bodde kvar i sthlm..det e därför jag älskar norrland ;)

Trevlig helg Malena!

Postat av: Malena

Jitterbugg, inspirerad av alla dansprogram som går överallt på tv nu? ;) Det där med att grilla låter otroligt mysigt. Kan tänka mig att det är stor skillnad på att bo där uppe. Är helt övertygad om att du kommer få en trevlig helg när jag ser dina planer. :) Kram.

2008-04-11 @ 11:57:58
URL: http://mittliviludvika.blogg.se
Postat av: Jess

Jag ska med Vilma till stallet, fast innan det ska hon klippa sig. I morgon rider Tove och sen ska vi till brandstationen. De har öppet hus och lite uppvisningar. Ja, några promenader blir det väl och lite god mat förhoppningsvis. Inget vin dock för Frippe har jour och jag gillar inte att dricka själv! Nu ska jag städa en stund, bläärk...........
Kram bigsis

2008-04-11 @ 14:17:27
URL: http://dammgatan16.blogg.se
Postat av: Malena

Vilken toppenhelg du har framför dig, förutom städningen då. ;) Ska bli sååå roligt att få komma hemhem igen. Kram lillsis

2008-04-11 @ 15:16:08
URL: http://mittliviludvika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback